0 oy
739 göst.
Diğer kategorisinde (476 puan) tarafından
2 aylik bebek karpuz suyu icebilirmi kizlar

19 Cevaplar

+3 oy
tarafından
Direk karpuzu koy önüne peynir birde 2 aylık bebekten bahsediyoesun güzelim ya çocuğun vucudu dışarı verir millet ver dese vericenmı daha inanılmaz küçük 
tarafından
Biz geçen köye gittik kaynanam demezmi kirazın suyunu çocuğun ağzına damlat vitamin alsın. Valla dedim daha 5 aylık o onun vitamini benim sütümde ;) eşim de sağolsun beni tuttu. Dedi sonra ağlıyor hep istiyor. Sonra yeni dünya yemeğe başladı onda da aynısı. Yine dedim erken. Sonra fa pes etmedi valla. Eskiden biz pekmez verirdik dedi kan yapsın diye. Dedim iyi o zaman yazın pekmezleri kaynat yaşını geçsin veririm günde 2 çay kaşığı. Bal bile yasak kaldı ki pekmez dedim. Konu öyle kapandı. Fırsat vermemek lazım bi defa ipin ucu kaçarsa eyvah dersin
(394 puan) tarafından
5 aylik olmis canm artik yavas yavas tattir ogrensin . Sonra ne verirsen yemez bence bilgin olsun
tarafından
Hayır 6 aylıkken tattırcam hemen yiyemezki. Daha dik oturmuyor. Kilosu iyi o yüzden düşünmüyorum 7 aya doğru belki olabilir ; )
(476 puan) tarafından
Ben eşime oyle diyorum suan zararli tek benim sütümu icebilir bana diyor ki doktor kesildi basimiza cok biliyorsun diyor daha 2 aylik cocuk ya karpuz suyu verceklermis oldu dedim sigara da içir kaynanam destekliyo tabi oğlunu pis mendebur
tarafından
2 ay gerçekten çok erken daha nasıl sindirsin. Hem karpuz çok şekerli şekeri çıkar yukarı. Ama bazıları anlamıyor maalesef
-Reklam-
0 oy
(4,584 puan) tarafından
Tabiki hayiir. Biz 6 ayligiz daha icmedi düsün
(476 puan) tarafından
Ben 9 aylik olana kadar anne sutu haric bisey vermeyi dusunmuyorum esim ve kaynanam verceklerdi neymis eskiden verirliyomus aptallar ya vermeyin dedim diye siddet uyguladi bide
(2,667 puan) tarafından
9 aylığa kadar vermeme kararını kendiniz veremezsiniz her 6 aylık bebek ek gıdaya başlamak zorunda sindirimi acısından özellikle doktor dahilinde bebeginizi büyütmeye calisin
tarafından
kime siddet uyguladı
(476 puan) tarafından
Eşim uygulaxi
0 oy
(22,605 puan) tarafından

Aa hayir tabikii daha neler olmazssa bi dilim kesin eline verin 

(22,605 puan) tarafından
Ne  dayakmi yedin la bu dunyada ne ******** insanlar var be
(476 puan) tarafından
Oyle valla bktm artk
(22,605 puan) tarafından
Nasil dayanıyorsun ya :(((((
(476 puan) tarafından
Sabrimi siniyorlar az kaldi soyledim zten bendn baska bi kadin asla esime katlanmaz cok bencil biri
(22,605 puan) tarafından
Allah sabır versin sana ya
0 oy
(3,921 puan) tarafından
Verilmez daha cok kcukk canim
0 oy
(441 puan) tarafından
2 aylık daha ne karpuzu
(476 puan) tarafından
Kocam verckmis bn deil
0 oy
tarafından
2 aylık bebek neden karpuz suyu içsin ki
(476 puan) tarafından
Ben mal kocam vercekmis verme olmaz dedim ondan sordum
0 oy
(11,125 puan) tarafından
Karpuz suyu ne demek birileri sarma suyu veriyomus,damlar birazdan posta sjsjsj
(11,125 puan) tarafından
Baksana son etkinliklerimden sjsjsj
 Akım makim yazan post.. yorumlarda.
(11,691 puan) tarafından
Bulamadım :d
(11,125 puan) tarafından
Maşallah isimli kullanıcının kizzzz,hemen bul
(942 puan) tarafından
Ayy buldum ben bu yaprak suyu olsa gene iyi ayyy neler veriyo neymiş bi damlaymış te allam ya
(11,691 puan) tarafından
Ay gördüm ya
0 oy
(3,831 puan) tarafından
Hayr canm verme sakın 
(476 puan) tarafından
Ben vermiycem esim vercekmis verdirmedim
0 oy
tarafından
Arkadaşım hiçmi duymadın 6 aydan önce su bile verilmiyor ilk 6 ay sadece anne sütü boşuna mı diyorlar 
(476 puan) tarafından
Ben deil esim vercekmis ben sadece anne sutu veriyorum
tarafından
Ay benimde eşim öyle hemen yesin içsin istiyor ama 2 aylıkken değil 5 aylık zaten 1 ay sonra ek gıda hoşuna gidiyor olabilir onu öyle bir şey emerken falan ama çok erken daha
0 oy
(418 puan) tarafından
6 ayı dolmadan verilen hervşey mide, bağırsak sorunu olarak önüne çıkar ömür boyu. Lütfen anne sütü yetersiz kaliyorsa formul mama dışında hicbir şey vermeyin şu bebeklere. Aceleniz ne. Ömür boyu yiyecekler onları zaten sonra. 
(476 puan) tarafından
Bn vermiyorum kaynanamla esim vercekmis
0 oy
(11,691 puan) tarafından

Yok artık ya :(

(476 puan) tarafından
Bn deil esim vercekmis olmz dedim diye dayak yedim
(11,691 puan) tarafından
Off ya nasıl insanlar var ya off:(
(476 puan) tarafından
Aynn oyle bktm
0 oy
(78 puan) tarafından
Verilmez canım Allah akıl fikir versin onlara ya cahil demek istemiyorum tanımıyorum etmiyorum ama Allah sana sabır versin
(476 puan) tarafından
Amin cnm
0 oy
(3,033 puan) tarafından

Abooo şekeri yüksek onu da geçtim 2 aylik bebek :wassat:

(476 puan) tarafından
Keske esim ve anasi da dusunse
0 oy
(6,111 puan) tarafından
Verilmez cnm çokminik 
0 oy
(93,725 puan) tarafından
İlk 6 ay sadece anne sütü .
(11,691 puan) tarafından
Kayınvalidesi ve kocası vermek istemis sevda baksana yorumlara dayak yedim demis ya pislikler
(93,725 puan) tarafından
Kiz kader yaa psikopata denk gelmis demeki yazik uzuldum bee
0 oy
(4,635 puan) tarafından
Tabikide hayır boşuna demiyorlar ek gıda 6 aydan ihtibaren
0 oy
(859 puan) tarafından
Ufff pislik sana vuran elleri kırılsın taş olsun , pislik mal hiç mi anlamıyor 2 aylık ya el insaf. Hele o kaynana pisliği seni doverken hiç mi vicdani sizlamadi birşey demedi. Beraber aşıya gittiğiniz de hemşireye onun yanında sor. Alsın cevabını otursun yerinde pislik
(476 puan) tarafından
Hemsire herseyi anlatti da bense dedim cocuk cok kucuk 6 aydan once hicbisey vermem zararli die neymis doktor kesilmizim baslarina neymis cok bilmis fln dedi bagirdi anasiya bir olduda
(859 puan) tarafından
Pislik elleri kırılsın
(859 puan) tarafından
Kocanın yanında sor hemşireye karpuz suyu verilir mi diye
0 oy
tarafından
Hayır tabiki daha çok küçük olmaz yazık çocuğa 
(476 puan) tarafından
Ben vermwk istemiyorum zaten
0 oy
(12,884 puan) tarafından
Dayak mı yedin o kocanın da anasının da...... Adı k. Opekler hem cahiller hemde zorba verme deuen diye ne hakla dayak atıyorlar sahipsiz mi buldular snei 
(476 puan) tarafından
Sahipsiz saniyorlar ondan kaçarak evlendim o yuzdn yapiyorlar

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 68 göst.
10 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asra (102 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 39 göst.
12 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asra (102 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 109 göst.
9 Şubat 2021 Aile kategorisinde Nazli566 (513 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 143 göst.
16 Mayıs 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Ht (105 puan) tarafından soruldu

247,756 soru

7,232,323 cevap

27,115 kullanıcı

...