Bizede gub pek aymiyo
sabah 5bucukda aydi gun de ben daha ayilamadim
Zabağin 6 sinda ondan sonra biraz uyuyim dedim sersemleştim dahada uyuymamadim ahh ahhh
Kızım sag olsun her zamanki gibi 6 da aydı gün
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın