Kimseyi sevmek zorunda degilsin sade eşin hatiri icin saygı duyarsin bu kadar
Eger esin bu sebebden dolayı sana kötü oluyorsa yazık ediyor kendine...
Gerçekten bu konuda ne desm yalan olur.
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın