2.katın altı boş kömürlük değilse oturan varsa 2.kat
Bn yeni taşındım 2 ve 3 katlarda ev aradım 2.katta Oturuyorum çok memnunum henüz asansör fln bozulsa yada dolu olsa beklemiyorsun hemen hooop merdiven
Ben yüksek katı sevmiyorum canım, daraliyorum gibi oluyo havayı görüyosun sadece. Alt katlardan dışarıya bakinca insanları görmek daha hoşuma gidiyo beşinci katta normal ama çok yüksek değil. Korkmazsan 5i alabilirsin eşin de istiyormuş
Bana alt kattaki komsunun sesi çok geliyo, sesten dolayı üst kat olsun diye düşünme yani. Komşular da iyiyse hiç bir yonden sıkıntı olmaz
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın