0 oy
1,198 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (117 puan) tarafından
Merhaba kızlar. Ev alırken 2. Kat mı 5. Kat mı tercih ederdiniz. Cepheleri aynı.

50 Cevaplar

0 oy
(2,063 puan) tarafından
Ev aldim şuan  2 katini  aldim  
-Reklam-
0 oy
tarafından
Son kat her zaman iyidir . Üst katta başka daire olunca çok ses geliyor herkes anlayışlı olup alt katta birileri yasiyo diye dusunmuyor 
(626 puan) tarafından
Biz yeni taşındık sürekli bebek ağlaması, gece falan gülüşmeler geliyodu. Karşı komsuyla otururken usttekiler çok ses yapıyo sanki bizim evde gibiler dedim. Üstte dede nine var, alttakiler çok içiyo dedi, bebeği de varmış. Bakamiyo mu napiyosa susmuyo. Alttakilerden de ses geliyo yani garip :))
tarafından
Allah Allah :D kız bizde de aynı durum var bize de mi alttan geliyo ki . Karı koca habire kavga ediyolar ortalık ayağa kalkiyo bide çocuklar habire agliyo falan .
0 oy
tarafından
Kesinlikle 5. Kat ne kadar yüksek o kadar iyi bence 
0 oy
tarafından
2.katı alırdım 
0 oy
(2,541 puan) tarafından
Eğer asansör varsa net 5.kat
0 oy
(7 puan) tarafından
6.katta oturuyorum asansorsuz bir bina . Secme hakkim olsaydi alt katlarda otururdum . Asansor varsa eger tabi yine ust kat :))
0 oy
(15,126 puan) tarafından
5.katı alırdım 
0 oy
tarafından
5 kat en ustte 2 yi alrm ama 5. Katın ustunde daireler barsa 5i alrdm 
0 oy
(3,749 puan) tarafından
5. Katın üzerinde daire varsa 5 i alırdım kışın ev sıcak olsun diye yazında etrafı rahat göreyim diye 

Yoksa da 2 tabiki 
0 oy
(7,701 puan) tarafından

2.katın altı boş kömürlük değilse oturan varsa 2.kat

Bn yeni taşındım  2 ve 3 katlarda ev aradım 2.katta Oturuyorum çok memnunum henüz asansör fln bozulsa yada dolu olsa beklemiyorsun hemen hooop merdiven:)

0 oy
(704 puan) tarafından
En ust kat 5 se eger ve asansoru varsa kesinlikle 5.kati alirdim.Biktim tepemde birilerinin oturmasindan.
0 oy
(1,800 puan) tarafından
5. Katta oturdum ve son kattı Allah'ım kışın hiç ama hiç ısınmayan bir ev elektrik gittimi 5 kat in çık 2. Katı alırdım kesinlikle ☺️
0 oy
(3,138 puan) tarafından
Eğer son kat 5.katsa almam. Çünkü güneş ısısı direkt sizin eve gelir patlarsiniz. Ama son kat değilse tabi ki de 5. Kat en güzeli
0 oy
tarafından
18ci kattayiz desem ve hic memnun degilim korkuyorum cunki Allah korusun deprem falan olsa olucez evde. Cok sukur ki, bahceli evdeyiz yaz olunca
0 oy
tarafından
Ara kat her zaman avantaj çatı akdi derdi yok ve ısınma yönünden avantaj 
0 oy
(2,263 puan) tarafından
Ara kat her zaman iyiydir kesinlikle 2
0 oy
(187,419 puan) tarafından
Bemce en ust kat en iyisi 
0 oy
tarafından
Giristeyim suan Cok sukur komsularim cok anlayisli ama altimin dolu olmasini isterdim cunku aylik 600den assagi gelmiyor fatura evde buyuk olunca 
0 oy
(626 puan) tarafından

Ben yüksek katı sevmiyorum canım, daraliyorum gibi oluyo havayı görüyosun sadece. Alt katlardan dışarıya bakinca insanları görmek daha hoşuma gidiyo:D beşinci katta normal ama çok yüksek değil. Korkmazsan 5i alabilirsin eşin de istiyormuş:happy:

Bana alt kattaki komsunun sesi çok geliyo, sesten dolayı üst kat olsun diye düşünme yani. Komşular da iyiyse hiç bir yonden sıkıntı olmaz:happy:


0 oy
(135 puan) tarafından
5. Kat çati kati degilse onu alirdim canim

İlgili sorular

+4 oy
16 cevap 887 göst.
6 Eylül 2025 Diğer kategorisinde 1996 Anne (4,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 803 göst.
0 oy
11 cevap 417 göst.
8 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 900 göst.
20 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nz (604 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,639 cevap

367,027 kullanıcı

...