0 oy
1,198 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (117 puan) tarafından
Merhaba kızlar. Ev alırken 2. Kat mı 5. Kat mı tercih ederdiniz. Cepheleri aynı.

50 Cevaplar

0 oy
tarafından
5. Kat en üst kat değilse 5.katı almayı tercih ederdim en üst katın yazın sıcağı kışın soğuğu direk eve iniyor 
-Reklam-
0 oy
(1,008 puan) tarafından
5. Kat isterdim her zaman.icin daha ferah geliyor bana yüksek.katlar
0 oy
(441 puan) tarafından
Üstte ev varsa beşinci katı alırdım yuksek ferah oluyor ama en son kat besse almam soğuk olur çünkü kisin
0 oy
(1,158 puan) tarafından
2.kat alirdm canm
0 oy
(64,961 puan) tarafından
2 . yi canim
0 oy
tarafından
Canım en alt ve en üst sıkıntı soguk konusunda. En iyisi orta ara katlar cidden.
0 oy
(5,372 puan) tarafından
Bence en alt ya da en üst olmasın ara kat olsun 
0 oy
(1,256 puan) tarafından
2. Kat daha iyi oluyor mesala ben 6 katlı da 4 de oturuyorum evi sıcak oluyor üst katta da oturdum serin ve problemi çok oluyor 
0 oy
(19,923 puan) tarafından
2. katta oturuyorm ben hem sıcak olur hem kolay inilip çıkılır
0 oy
(7,041 puan) tarafından
Şahsen 5 kat tecih ederim

İlgili sorular

+4 oy
16 cevap 887 göst.
6 Eylül 2025 Diğer kategorisinde 1996 Anne (4,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 803 göst.
0 oy
11 cevap 417 göst.
8 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 900 göst.
20 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nz (604 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...