Şuan bir Leylak tarlasına atıp kendimi hiç kimseyi görmek duymak bilmek istemiyorum o koku içinde günlerce uyusam
İnsanlar çok bunaltıcı ya :p
kabe de olmak orda namaz kılıp dua etmek
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın