0 oy
977 göst.
Diğer kategorisinde (3,989 puan) tarafından

1 hafta sonra abimin nikahı var düğün yapmayacaklar sadece nikah olacak bende yengeme bir 'taki takmak istiyorum ama maddiyat ta sıkıntı var biraz buaralar .acaba bu çeyrek bileklikler varya ipli olanlar ondan yaptırıp taksam ayıp olur mu ki ya bana bir fikir verin kızlar ne yapayım :ermm:

23 Cevaplar

0 oy
(15,126 puan) tarafından
Niye ayıp olsun adaşımın anası 
-Reklam-
0 oy
(242 puan) tarafından
Ha çeyreği yakasına takmışın ha bileğine bence ayıp olmaz hatta holunada gider bileklik olarak genç işi daha iyi her zaman kullanabilir. Gayet ideal 
0 oy
(4,097 puan) tarafından
Canim artik çeyrek bile alinmiyor hatta cok guzel duşunmusn
(3,989 puan) tarafından
Evet  canim ya altın fiyatları çok yüksekmiş

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 859 göst.
10 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Huniliprenses (16,379 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 379 göst.
13 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 584 göst.
18 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Gurbett (741 puan) tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap 535 göst.
12 Haziran 2026 Moda kategorisinde Cansuyldrn (9 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...