Kızlar ya besigimi ve sifonyerimi yeni yaptırdım nasıl olmuş sizce? görünce çok duygulandım bir an oğlumu içinde hayal ettim
Çok güzel canim bende dolap yaptırıyorum öyle sabirsizimki
Güle güle uyusun paşamız çok şirin
Çok güzel canım güle Gül e kullansın bebişin
1,512,204 soru
24,666,242 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın