15 aylık benle yatmayı bana sarılmayı çok seviyor bey efendi eşim vardiyalı çalışıyor o gecedeyken benle yatiyo eşim gunduzdeyken gece eve gelince oğlum gece uykudan uyanır başımda bekler yanına gideyim diye bide aşırı kıskanç asla babasına ilgili olmamı istemiyor
Ilk 3 ay kendi yatağının üstünde ama benim yanımda yatırdım. Sonra anne yani beşiğe koymaya başladım şimdi anne yanında yatıyor ama oda benim yanım sayılır sadece daha güvenli. Odasını ne zaman ayirsam hiç bilmiyorum 4 aylık ve su sıralar uyku gerilemesi yasadıgı için çok sık kalkıyor. 7 8 aylık olunca ayırsam mi diye düşünüyorum odası hemen yan oda ve kamerası da var ama bilemiyorum
Anne yanı beşigi aldım dogdugundan beri onda yatıyor denemedim hiç yanımda yatırmayı beşigini bana sıfırlıyorum aynı yatakta yatıyoz sanıyor sanırım daha farkınfada degildir 2 aylık
Cocugum olunca cevap vereceğim ben durayim şurda
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın