0 oy
833 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kaç aylik bir sorun oluyormu aynı yatakta yatan varmi 

40 Cevaplar

0 oy
tarafından
Anne yanı beşik olduğu için zaten yanımda gibi oluyor. Yatağıma yapışık beşiği hatta elini tutarım hep uyuyunca 
-Reklam-
0 oy
(13,632 puan) tarafından
14 aylık 3 aylıktan beri beraber yatıyoruz cnm 
0 oy
tarafından
Kızım 5 ayı doldurdu benimle uyuyor ilk zamandan beri 
0 oy
(250 puan) tarafından

15 aylık benle yatmayı bana sarılmayı çok seviyor bey efendi eşim vardiyalı çalışıyor o gecedeyken benle yatiyo eşim gunduzdeyken gece eve gelince oğlum gece uykudan uyanır başımda bekler yanına gideyim diye bide aşırı kıskanç asla babasına ilgili olmamı istemiyor:D

0 oy
(2,263 puan) tarafından
14 aylık bazen gece huysuzlanırsa aramıza alır emziririm uykusu derinleşince yatagına koyarım çok fazla alıştırma derim alışan bebekler hep istiyor ama arada bi alırsan sakıncası yok
0 oy
tarafından

Ilk 3 ay kendi yatağının üstünde ama benim yanımda yatırdım. Sonra anne yani beşiğe koymaya başladım şimdi anne yanında yatıyor ama oda benim yanım sayılır sadece daha güvenli. Odasını ne zaman ayirsam hiç bilmiyorum 4 aylık ve su sıralar uyku gerilemesi yasadıgı için çok sık  kalkıyor. 7 8 aylık olunca ayırsam mi diye düşünüyorum odası hemen yan oda ve kamerası da var ama bilemiyorum :ermm:

0 oy
(39,729 puan) tarafından
Kızım yer yatağında yatıyor bazen aramızda yatmak isteyince yatırıyorum 16 aylik. Oğlum da 4 aylık bazen emzirirken uyuyakaliyorum yatıyor aramızda ama.gelende beşikte yatar 
0 oy
(236 puan) tarafından
ilk 40 gun kendi besiyinde yatdi 2 3 4 ay baska bi besikye 5 6 7  benimle ayni yatakta 8 aydan bu yana kendi  besiyinde yatiyo simdi 1 yasinda
0 oy
(1,158 puan) tarafından
9 aylik cnm hep kendi yataginda yatar alistirmam ben ya
0 oy
(16,643 puan) tarafından
Bi kez düştü tövbe ettim çok bir yatmayı gece veya sabaha doğru belki 1 2 saat ama şükür 17 aylık 9 aydır ayrı kendi odasında 
0 oy
tarafından
Geceleri beraber yatıyoruz hiç sorun olmuyor dikkat ediyoruz 
0 oy
(3,615 puan) tarafından
Hayır beşiğinde yatio mazallah uyku sersemi üstüne falan giderim
0 oy
tarafından

Anne yanı beşigi aldım dogdugundan beri onda yatıyor  denemedim hiç yanımda yatırmayı beşigini bana sıfırlıyorum aynı yatakta yatıyoz sanıyor sanırım daha farkınfada degildir 2 aylık :D

0 oy
tarafından
18 aylık doğduğundan beri beşiğinde uyuyo burada çok okudum çocuğum yataktan düştü bir şey olur mu diye yanıma almaya cesaret edemedim iyi ki de almamışım 
0 oy
(5,435 puan) tarafından
Büyük oğlumu neredeyse 2 yaşına kadar hiç yatırmadım diyebilirim bi ara kalkıp düşeceğini bilmediği zaman yatırdım sadece. Emmeyi bırakınca kokumla uyumak istedi smdi kardeşi oldu yanımdan zor ayirdim hamileyken delide yatıyordu. Küçük oğlum 3 aylık hiç yanımda yatirmadm daha 
0 oy
tarafından
Benim oğlum 1 yaşında 6 ay kadar beşikte yattı sonra yanımıza da ona yatak yaptık orda yatıyor bazen gece uyanıp aramıza geliyor. 
0 oy
(6,400 puan) tarafından
9 ayına kadar arada yatardık birlikte. şimdi 10 aylik yatağı da odası da ayrı.
0 oy
tarafından

Cocugum olunca cevap vereceğim ben durayim şurda:angel:

0 oy
(15,126 puan) tarafından
İki kızımı da hiç yanımda yatırmadım hep beşiklerinde uyudular 

2 Yaşından sonra odasını ayırdım büyük kızımın küçük şuan 9 aylık onu da öyle ayırmayı düşünüyorum 
0 oy
tarafından
Arada yatırıyorum ama sürekli yatırmıyorum 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...