Aysima olsun canım birine koyucam artik bu ismi
Ilk kizimiz ömür ikincimize asya koycaz ins
Ilk kızımın adi öykü nil doğacak olan da ilke sara zaten bizde 1.isimler kullanılıyor ağırlıkta. Öykü ve İlke kullanıcaz ama ben kızıma nil diye seslenmeyi de çok seviyorum. Ayriyeten listemde olan diğer isimler nilda, nilsu, nehir, aslı, ayza, liva, lina, ada, masal.
1,512,774 soru
24,673,543 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın