Sabah annesi geldi ve annesine desi ki 1 ay oldu çok rüya görüyorum karışık karışık dün birini hallediyordum dedi bende tepkimi gösterdim insan aklındaki içindeki neyse onu rüyasında görürmüş dedim sonra dedi saka yaptım senin napsini yokluyom dedi yoklama dedim niye başımı yokluğun dedim
Ay çok ayıp. Nasıl böyle bişey diyebiliyor.
Eşim bana onu dese iyi demem.
Sende bi kaç gün sonra aynı şakayı ona yap. Bende başka biri ile yatıyordum çok güzeldi falan de anlasin.
Kendine yapılmasını istemediğin birşeyi sende başkasına yapma de. O anlar zaten
Nabzını yokluyorum ne demek demem ki tepki veresen gerçek yapıcak ne ayıp.
1,512,350 soru
24,668,039 cevap
367,107 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın