Babycare benimkide. Henuz kullanmadm ama cok basit pozisyon ayarlamasi. Cift yonlulerde genelde öne alinca hep bi zorlanma olur ama bu arabada hissetmedm onu. Tekerleklerinin büyük oluşu hosuma gitti özellikle küçük tekerlek her tasa takiliyoms diye duydm hep çünkü.
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın