Ben hamilegin basinda hesap actik her ay düzenli olarak yatırıyoruz cnm. Sende oyle yapabilirsin kendi adina veya eşinin adına acin hesap imkanin varsa her ay düzenli olarak belirli miktar para at biriksin
Oy yerim oni bizim varimiz yogumuz zaten onun
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın