0 oy
509 göst.
Diğer kategorisinde (462 puan) tarafından

İgne oyaşı yapan var mı ben yapıyorum da ne kadara sayiyosunüz ben bunu 50ye sattım sizce ucuz mu vermisim

image 

10 Cevaplar

0 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Ellerine saglik cnm ama ucuza vermissin sankibak bnde bunu yaptm bitirdim gecen gun

image

(462 puan) tarafından
Ben de teşekkür ederim :)))
(364 puan) tarafından
Kızlar siz iyi vermişsin iz benim bulunduğum şehir de iğne bu modelleri 25 30 a alıyor lar oda zor yani
tarafından
Yok kiz ne 25 30u simdi tig oyalari 30a verilmiyo kaldi ki bu oyalar
(59 puan) tarafından
O fiyata alan varmı ya bn 40 50 ye aldım çokta güzeldi
(364 puan) tarafından
Bizim burada oya yapan çok ondan dolayı diye düşünüyorum
-Reklam-
0 oy
(3,171 puan) tarafından
Çok ucuz yapmışsın şifon mu 4 kenarı yapılı galiba 
(462 puan) tarafından
Evet dört kenarı yapılı cenkin sade yazmasi
(3,171 puan) tarafından
Bende yapıyorum dışarı su ara bebegimden dolayı yapamıyorum ama baya ucuz gitmiş 60 70 ideal ki mazeme fiyatını katmıyorum
0 oy
(2,508 puan) tarafından
Cok ucuz canim en az 70 eder
0 oy
(3,699 puan) tarafından

Ay ben o kadar imreniyorum ki bu kadar guzel yapanlara yaa :angel: ellerine  sağlık. Insallah ben de bi gun bu kadar guzel yapabilirim :angel: fiyatına gelince de  yazma zaten olmus 12 lira en azindan burda öyle bence 65 70 lira eder bu da 

(462 puan) tarafından
Yaparsın inşallah :)
İlk defa sattigımdan acemilgimi geldi galiba
0 oy
(3,171 puan) tarafından

Ben bunu 100 e yaptım

image

(462 puan) tarafından
Bu da çok zor ama ben yapmam bunu şahsen ellerine sağlık güzel olmus
(3,171 puan) tarafından
Benim oyalarım hep böyle canım
0 oy
(1,952 puan) tarafından
Eline sağlık canım cok hos olmus 
(462 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(2,167 puan) tarafından
Normal tig oyasini.o kadara veriyorlar canm igne oyasna gore ucuz olms 
0 oy
tarafından
Hayır canm bizim buralarda da 50 hep 
0 oy
tarafından
kz ck seker kzzz bayldm yaa bn bole sade tek renklere baylrm oyasida en sevdgm papatya masallah elllrine saglik  ❤️
(462 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤
0 oy
(1,953 puan) tarafından
Çok güzel olmuş 70ise ver bence ortasını tiglami yaptin
(462 puan) tarafından
Teşekkür ederim. Hayr ortası da igneyle yapılıyo ama kulak çöpüne sarılarak yapiliyo

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 159 göst.
20 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Ayseaybars (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 165 göst.
21 Ekim 2021 Kültür-Sanat kategorisinde 2525 (1,323 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 172 göst.
+1 oy
3 cevap 22 göst.
6 gün önce Diğer kategorisinde filamingo.. (5,049 puan) tarafından soruldu

257,184 soru

7,570,483 cevap

27,624 kullanıcı

...