0 oy
580 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (16 puan) tarafından
Kızlar normal dogum yapalım 42 gün oldu makatima kadar dikiş vardı ilk dogumdu. Vajina kısmı çok açık duruyor eskisine rağmen böyle kalır mı ki . Ne zamana kadar toparlanır biliyorum eskisi gibi olmazda 

6 Cevaplar

+1 oy
(9,152 puan) tarafından

Canım sıkma canını normal doğumunda bu yönü kötü vajinada genişlik yapıyo düzelir zamanla ama hiç doğum yapmamışki hale gelmesini bekleme:angel:

(16 puan) tarafından
Eskisi gibi olmaz biliyorum ama çok açık duruyor eskiye nazaran
(9,152 puan) tarafından
Zamanla biraz daha kapanıyo böyle çişini tutup bırakıyo gibi egzersizler yap daha hızlı küçülür ordaki kasları çalıştırman lazım
-Reklam-
+1 oy
(240 puan) tarafından
Benim de aynıydı cnm sarkmıştı resmen 3 ayda tamamen etler çekiliyor ve rahim eski düzenini alıyor çekilecek zamanla merak etme düzelecek 
(16 puan) tarafından
Umarim insallah canım :(
0 oy
(1,951 puan) tarafından
Kaç dikişin vardi 
(16 puan) tarafından
Cvp vermedi çok değil dedi sadece
(1,951 puan) tarafından
Niye böyle diyorlar ya
(1,951 puan) tarafından
Benim dikişler 5 tane
(16 puan) tarafından
İlk dogumda 5 tane mi
(1,951 puan) tarafından
Evet ilk doğum ve iç dış toplam 5
0 oy
(6,940 puan) tarafından
Valla benim dr ici disi toplayarak diktim dedi 42.gun ilişkiye girdigimiz de hiç bol değildi tam tersi özel estetikli gibiydi
(2,136 puan) tarafından
Nerede dogum yaptın doktorun kimdi canım
(6,940 puan) tarafından
Istanbul kadikoy ozel caginer hastanesi simender mesci canim
0 oy
(6,277 puan) tarafından
Ben 7 yıl önce doğum yaptım toplam da 35 dikisim vardı ama çoğu iç dikis. Bir problem olmadi görüntü yada diğer yonden . Doktor çok önemli malesef. 
(6,277 puan) tarafından
Evet canım doğum yaptım 2 saatten fazla dikiş atma sürdü.  Hastane de fenomen olmuştum artık . Eşim pansuman yaparken ağlıyordu resmen .Ama iç dikisim çogunluktaydi dediğim gibi
(1,951 puan) tarafından
Bu durumda normal yapılmıyor ki rahim dursa sezaryene alıyorlar benim için dış toplam 5 yanımda bir bayan vardı onun sıfır dikiş sonradan hafif sıyrık vardı ona attılar sadece
(6,277 puan) tarafından
Normal yaptım canım.
(16 puan) tarafından
İlk görüntüsü nasıl di peki canim
(6,277 puan) tarafından
Haliyle şişlik vs vardı ama şekil bozukluğu yoktu şuan zaten yok.
0 oy
(32 puan) tarafından
benim de aynı senin gibi makata kadar dikiş vardı. dikiş atılırken çok mu diye sordum kafasını salladı doktor evet diye ama ne kdr attı söylemedi. ödem oldu bi kaç gün şiş kaldı. 67 gün oldu benim. tabi benim enfeksiyon da oldu doktora gittim. o bölge çok açık diye ağladım hatta. etler sarkmış dedi. sen de var mı öyoe bi durum? 
(16 puan) tarafından
Sarkma yokta canim bende enfeksiyon kapcam die korkuyorum eskisini üç katı açık nerdeyse rahatsız oldum

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 200 göst.
0 oy
25 cevap 1,159 göst.
3 Temmuz 2022 Aile kategorisinde mehal (519 puan) tarafından soruldu
0 oy
45 cevap 1,485 göst.
21 Haziran 2022 Aile kategorisinde Mrmrnrkrkrkr36 (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 445 göst.
2 Haziran 2022 Aile kategorisinde Asmin474747 (243 puan) tarafından soruldu

266,163 soru

7,869,896 cevap

28,117 kullanıcı

...