Biri bana biri babasına ama allahtan huylari ikisinin de bana çekti
En çok bana benzetiyorlar babasınıda andırıyo diyolar cnm
Doğduğunda bana benziyordu 1 yasina kadar kardeşime şimdi babaya
Aynı esim aynı ama herkes babası mı dogurdu bunu diyor canım
Babikine benzir daha cok sadece gamzeleri bana benzeyi
Burda bi sordum hep babasina dediler piskolojim bozuldu ama cidden babasina e birazda dayidan almis cok yakisikli bal bebegim
Kendimi klonladım desem
Ultrasonda ayyyynı babası
Bana benziyor kendini klonlamışsın diyorlar
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın