0 oy
623 göst.
tarafından
düzenlendi
Bilgisi olan var mı kızlar nasıl bi yer. Dayımın çocukları var eşinden ayrıldı. Çocukları yetiştirme yurduna vermeye çalışıyor. Bn pek iyi şeyler duymadım ve ondan dolayı çocuklara yardımcı olmak istiyorum. Ama bilgisi olan varsa çalışan yada yaşayan onlardan da öğrenmek isterim nasıl bir yer olduğunu.

9 Cevaplar

+1 oy
(157 puan) tarafından

Hiç orada yaşamadım ama kuzenlerim yurtta büyüdü ama anasızşık babasızlık heleki anası babası varken orda yaşamak çok başka bişey neden sordun gerçekten Allah kimseyi oraya düşürmesin 

tarafından
Soruyu düzenledim canım
-Reklam-
+1 oy
(596 puan) tarafından

Iyi biliyorum canm bizim evlerimiz gibi aile gibi ama bir anne baba sıcaklığını kardeş özlemini tam olarak anlayamayıp eksik büyüdüğün bir yer ordaki öğretmenler bakıcılar kendi yavrularından ayirmasalar da seni hep bi buruk kalıyorsun biri gelse şu kapıdan kim olduğu önemli deil gelsin bizi unutmasınlar  bizim var oldugumuzu bilsinler die camın kenarını beklediğin bi yer kendini yapa yanliz hissettigin bi yer oyle bir yer iste canm :'(

(477 puan) tarafından
Sanki yaşamış gibi anlattın:(( ravzacım??
(596 puan) tarafından
Fazla yaşamadım ama bir kaç kez gittim  insan yaşamasa da iyi anlıyor canm ve biliyor kuzum
(477 puan) tarafından
Gitme sebebini merak ettim özel değilse
(596 puan) tarafından
Bizim okul içi bi etkinliğimiz vardı canm öğretmenlerimle gittim bi kaç gün sabah gidip akşam geldik ama o bile yetti yani orda yaşamış gibi anladim o çocukları
(477 puan) tarafından
:-(Anladım cnm
+1 oy
(347 puan) tarafından
Canım okul için gitmiştim uzun bir süre kendime gelemedim yemeden içmeden kesildim çocuklar her gördüklerine anne diyorlardı 
(511 puan) tarafından
Içim acıdı yaa annesi lik zor rabim yardım etsin
tarafından
Ben çocuklara çok üzülüyorum
0 oy
tarafından
Neden sormuştun ki? 
tarafından
Dayımın çocukları var eşinden ayrıldı. Çocukları yetiştirme yurduna vermeye çalışıyor. Bn pek iyi şeyler duymadım ve ondan dolayı çocuklara yardımcı olmak istiyorum. Ama bilgisi olan varsa çalışan yada yaşayan onlardan da öğrenmek isterim nasıl bir yer olduğunu.
0 oy
tarafından
universitede arkadasim yetistirme yurdu cikisliydi onunla giderdik ziyarete ben annemi ozledim diye aglardim oraya gittigimde sukrederdim halime benimki okumak icin ayrilik bide onlar buyuklerdi hademeye falan anne diyorlardi düşün artik rabbim hicbir evladi dusurmesin oralara
tarafından
Çok. 8 tane çocukları var. 2 tanesi biraz büyük liseye gidiyor.en küçükleri 3 yaşında
tarafından
oy kiyamam anneleri nereye gitti
(5,700 puan) tarafından
Allahım yardımcıları olsun o 8 çocuğu doguruncaya kadar herşey güllük gulistalikmiydi
tarafından
Babaları boşadı eşini. Yengemin akli dengesi yerinde değildi. Dayım da çocuklara bakamam diyor. Çözüm olarak ta yetiştirme yurduna başvurmuş
tarafından
dayinin akli nerdeydi acaba
0 oy
tarafından
Oyle dizilerdeki gibi değil. Her şekilde ihtiyaçları karşılanıyor cok iyi bakılıp ilgilenileniyorlar. Tek eksikleri aile sevgisi malesef.
0 oy
(553 puan) tarafından
Orda bakici ablalari oluyor onlara anne diyolar allah hickimseyi dusurmesin oyle yerlere ama ihtiyaclari gereksinimleri ozenle karsilaniyor cocuklar gezdirilio egitilio her turlu isleri yapilio yani tek eksikleri anne babalari oluyo zaten oda en buyuk eksik oldugu icin yeri doldurulamio sansli olanlara bazen koruyucu aile sahip cikio sanssizlar orda surunup gidio iste bence cocuklar kimde kaldi bilmiorum ama tek annenon veya babanin bakmasi ikisinin birden yok olmasindan kat kat daha ii madem bosaninca bakmicaklardinhic yapmasalardi keske
tarafından
Keşke ama olan olmuş işte. Maalesef bazıları bizim gibi şanslı olmuyor anne baba konusunda.
(553 puan) tarafından
Yazik olmuş yavrulara
0 oy
tarafından
Benim görümcem yurtta müdür eltim de anne olarak çalışıyor yurtta çok iyi koşullarda bakılıyor çocuklar ama yine de anne baba eksikliği kötü tabi 
0 oy
(709 puan) tarafından
Ben ünıversitedeyken 2 sene boyunca gönullu olarak cocuklara yardimci olmustum. Benim gittigim yetistirme yurdunun konforu gayet iyiydi. Odalri oyun alanlari etut salonlari ve ortak toplanma alanlari vardi. Ögretmenler ve calisanlar gayet iyiydi. Cocuklarda hem yurttan hemde ögretmenlerden cok memnundular. Tek eksik yanlari aileleriydi. Ama ogretmenlerine bile baba diyorlardi. Ögretmenler bu denli iyiydi yani cocuklara. Istedikleri zaman disari cikamiyorlardi belli saatler ve belli gunlerde izin vardi. Ayrica okula servisle gidip geliyor devamsizlik konusunda surekli iletisim halindeydiler hani kacma olayi olmamasi adina. Cocuklara duzenli olarak giyecek ve para yardimi devlet tarafindan yapiliyor. Ama yapilam para yardiminin hepsini cocuklara biranda vermek yerine harçlik seklinde veriyorlardi. Ama tabi her yetistirme yurdu ayni degil. Mesela oraya baska bi yurttan gelen bi cocuk vardi o yurtta onu her yaramazlik da falan dövüyorlarmis. Hem sartlari bu kadar iyi degilmiş. Yani cocuklarin gidecegi yurt önemli

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 178 göst.
12 Ocak 2021 Y&T (3,923 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 278 göst.
28 Ekim 2020 Sevdaa (3,613 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 200 göst.
0 oy
4 cevap 121 göst.
1 gün önce Ö.B❤️A.C.A (701 puan) tarafından soruldu

189,258 soru

4,896,107 cevap

14,238 kullanıcı

...