0 oy
585 göst.
Diğer kategorisinde (22 puan) tarafından

Merhaba arkadaşlar :)


Öncelilikle şunu belirtmek isterim ki, eşimde bende isviçrede doğduk büyüdük.. fakat çok şükür ikimizde dinimizi kültürümüzü örf ve adetimizi unutmadan yetiştirildik. Fakat isim konusunda çok zorluk çektik (okul, iş hayatı) ve çocuğumuza hem türkce hem birazda avrupayi (ğ,ı,z harfleri gibi olmayan) isim koymak istiyoruz. 


Devin hem türkçe hemde burdada kullanılan bir isim. 


Ama türkiyedede tuaf karşılanmasından korkuyoruz, ben hiç duymadım daha önce sanki. 


Anlamı:

image

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Var var Türkiye de de merak etme ben severim o ismi arkadasım vardı hatta
(22 puan) tarafından
Yorumun için çok tşk ederim :) Erkek mi oda? Kime devin dediysek, burun kıvırdı hep, oda ne öyle erkek ismi olur mu diye... biraz etkilendim bende herkez öyle tepki verince
tarafından
Evet  erkekti
-Reklam-
0 oy
(172 puan) tarafından

Benm komşumun ikizleri var oğlan devin kız lalin koyuluyo yani farklı bir isim olsada değişikligi farklılığı  severiz :D

(22 puan) tarafından
Çok mutlu oldum.. coğu hep burun kıvırınca biraz terettüde kaldım etkilendim çok. böyle yorum gelince sevindim tşkler yorumun için :)
(172 puan) tarafından
Adıyla yaşasın Rabbim uzun versin inşallah tüm    bebislerimize
0 oy
(7,017 puan) tarafından
Hic duymadigim bir isim ama oglum un adini Doruk koydum eğer bu ismi onceden duysaydım kesinlikle koyardım. Herkeste olmayan bir isim ilk defa duydum ve anlamida çok anlamlı. Bence koyun guzel şık asil bir isim.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 180 göst.
26 Ağustos 2019 Diğer kategorisinde Rabiasarıhan (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 348 göst.
19 Ocak 2020 Aile kategorisinde Yenianne (180 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 385 göst.
10 Ocak 2020 Diğer kategorisinde Ayseyildiz (51 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 255 göst.
26 Mart 2021 Aile kategorisinde Fatma2727 (112 puan) tarafından soruldu

202,457 soru

5,299,601 cevap

15,692 kullanıcı

...