Watsaptan yaz canım görümce seni çok seviyorum diye
Bi tatlı sohbeti samimi gerçekçi güleryzlugu bile olsa keşke yeter dj..
Rabbim bozmasın ♡
Bizim ki de iş yapar ben yapmazsam burnu hindi burunları gibi sarkar
1,512,404 soru
24,668,696 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın