............
Ne olsam bunu hiç kimseye dahi sormam,tek secenegim ailem olur ....
Tabiki ailen ile geçir bayramini güzelim...
Ailenin yanında ol canım ne güzel eşinde kabul etmiş
1,512,737 soru
24,673,083 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın