0 oy
538 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (6,081 puan) tarafından

Kızlar ben niye kasiniyorum sanki her yerini pire karınca ısırıyor gibi yerimden ziplatiyor hemde aralıksız neden böyle oldum dayanamıyorum artık ya vücut yıktıkları bitti şimdi iğne batar gibi vücudumda kaşıntılar var

Allahım kocamda yanimda horluyor ona da patlatacam simdi :angry:

5 Cevaplar

0 oy
(764 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Senin sinirlerin bozulmus kuzum 30 haftalik oldun demi biz ayni gidiyorduk seninle. Kasintin tuttugunda ılık dusa gir . Kocanada yazik bende horluyorm hamilelikten bizimki uyandiriyo nolur sessiz ol die gunah horlayanlara karismayin ya :D

(6,081 puan) tarafından
Hem sinirlerin bozulmuş diyor hem horlayanlara dokumayın diyor deli ye bak :D niye bozuldu acaba sinirlerim. Şaka maka kaşıntı uykudan uyandırıyor hadi normal bisey olsa anlıcam sanki karınca pire yuvasının üzerine yattimda her yerimi ısırıyorlar o derece ziplatiyor. Bilmiyorum sebebi ne ilaçlar mi ama aynı ilaç kullanıyorum yediklerim desen oda aynı offf
(764 puan) tarafından
Adamin horlamasina sinirin bozulmamis senin hormonlar kabarmis kiz banada geliyokar arada cok durmuyolar seninkilr sende yatiya kaliyo herhaldee kov gitsinn . Dua et icini ferahlat bakl bebisin gelmesinede az kaldi
(6,081 puan) tarafından
Bu kaşintiyla zor :( bide kengim var benim yürümekte zorlaniyorum hele de yorulunca ağır geçiyor hamileliğim
-Reklam-
0 oy
(1,268 puan) tarafından
Belke infeksiyon kapmis bedenin canim kocani tekmele kesir belki horlamazini
(6,081 puan) tarafından
Tum vucudum mu ama nasıl olur? Yastığını dürtmeye kalmadı şekil değiştirdi offf kafam bi hoş oldu
0 oy
(5,115 puan) tarafından

:D:D:D:D kocadir bu horlarr. insanin gicigina gidiyor ya sen rahatsiz.olup esin uyuyuncaa. bu arada gecms olsn tatlim

(6,081 puan) tarafından
Ya çok yorgundu kıyamıyorum da ama karşıntıyla hic iyi gitmiyor neyse ki sustu ama kafamın içinde hala horluyor beyin sarsıntısı geçirdim resmen
(5,115 puan) tarafından
olsun canim napcan yorulunca insan oyle oluyor. alerjin varsa birseye ondan olmus olablir aklma baska bsey gelmedi
0 oy
tarafından
Senin sinirlerin bozulmuş canm sakinles az 
(6,081 puan) tarafından
Kaşıntıdan evet 1 haftadır belkide daha fazla çatlaklar için kasiniyordum simde de sanki vucudumu pireler sardı aralıksız ısırıyorlar gibi uyuyamadım da ne yapacağımı sasirdim
tarafından
İşte piskolojikmen iyice yer etmiş beynine canm ondan. Bişey isirsa falan fark edersin
0 oy
(162 puan) tarafından
Gebelikte oluyorms ben 33 de bir kasinmaya basladim ayaklarim ayak bileklrm el bileklerim parcalanacakti ozellikle geceleri doğurunca geçiyor diyorlardı 35 haftada erken dogum yaptm gercekten geçti
(6,081 puan) tarafından
Hadi inşallah valla çok kötüyüm çatlak kaşıntısı ayrı bu karınca pire ısırması gibi şey ayrı yerimden ziplatiyor
(162 puan) tarafından
Benim bir tane bile catlagim olmadi ama o kaşıntı benidr mahv etmisti özellikle geceleri eger haftaniz erkense hekime gorunun derim
(6,081 puan) tarafından
30. Haftamdayım gidecem de eşim çalışıyor oruç oruç yormak istemiyorum cumartesi gidecektim doktor yokmuş kaldi öyle
(162 puan) tarafından
İhmal etme canm cunku annenin cok zorlandığı durumlarda tedavi gerekebiliyormus

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 170 göst.
0 oy
3 cevap 296 göst.
28 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Evlatsevgisi1 (159 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 417 göst.
10 Mart 2021 Aile kategorisinde MiranAsaf (271 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 212 göst.
22 Eylül 2020 Aile kategorisinde ❤️Elif'in annesi❤️ (3,134 puan) tarafından soruldu

202,277 soru

5,293,150 cevap

15,662 kullanıcı

...