Bebekimin bezinde boyle lelekler olmus neden olmus acaba bilen varmi???
Bebeğin çişinde bulunan ürik asit kristalleri hazır bez teknolojisindeki teknikler nedeniyle bezin üst tarafında kalır ve oksitlenerek pembe, somon, kiremit rengi, turuncu bir renk alır. Yani korkmana gerek yok benim bebeğimin bezinde de vardı
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın