+1 oy
409 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Ya görümce bende kalıyor. 

Bebek için. 

Malûm lohusayim  

O da sen gece uyanamazsin  diye  kalıyor . 

Ha ne nen ne esim  kal demedik. Yinede teşekkür ederim.

Neyse  sürekli ne olsa esime evinizde bu var mı.

Yok bunu evinde buraya koyma.

Yok bu makineyi değil diğerini kullan.

Evde pirinç unu  var mi.

Yok salataliklari yıkamadan  dolaba koy bozulmasin. 

Yok bunu babam yolladı bebeğin göbeğine surcem.  

Yok şu bandı babam yolladı  banyoda kulağına su kaçmasın diye  yapstrcam... berk anne bunu böyle yapım  dedi. Falan

Ya bende sabah  o berk  salataliklari yıkamadan dolaba koy  deyince abla evin kadını  benim bisey oldu mu bana söyle dedim .Ama inanın hormondan mi anlamadım  dayanamadım. Kendimi kaç gündür fazlalik  hissetim .

Sen olsan ne yaprdn?

2 Cevaplar

0 oy
(187,446 puan) tarafından
Kiz daha gitmedimj senjn gorumce
tarafından
Yok annesi bugün dedi 40 çıkana kadar sende bekçi olsun akşamları
(187,446 puan) tarafından
Allah yardimcin olsun
tarafından
Amin amin
-Reklam-
0 oy
tarafından
Senin görümden sana yerlesicek bu gidişle gönder gitsin artik bence
tarafından
Zaten  dolabimi  falam düzeltme bahanesiyle kontrol edio.
Pijamalarını dolabima  koyuo

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 677 göst.
9 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde Selimbebek (943 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 394 göst.
11 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde Portakallltohumum (123 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 389 göst.
0 oy
5 cevap 304 göst.

Kategoriler


1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...