0 oy
507 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Afedersiniz kaşarlı poğaça yapmıştım da ben yarın için şimdi bunu fırında mı bekleyeyim buz dolabına koyayım mı sizce 

9 Cevaplar

+1 oy
(1,714 puan) tarafından
Buzdolabına koymana gerek yok ki.  Ben bir gün önce pogca acma yaptığım zamanfırını ısıtıyorum tepsiye tekrar koyuyorum ısıtıyorum. Hem yeni pişmiş gibi oluyor sıcacaık
-Reklam-
0 oy
(1,947 puan) tarafından
Buzdolabında daha da donar cnm fırında bklet bişey olmaz yarına kadar 
0 oy
tarafından
Yani pişirdin mi canım eger pişirdiysen ben fırının içinde bekletirim Diğer günlerde saklama kabına koyup dolaba atarım çabuk bayatlamasın diye 
0 oy
(65,020 puan) tarafından
yarin yiyecekseniz disarda kalsin fazla olanladi buzluga at sonradan yiyecek olunca cikarir istirirsin canim
0 oy
(1,594 puan) tarafından
Soğuduktan sonra saklama kabına koy hava almasın yeter bence dolaba koymana gerek yok
0 oy
(14,708 puan) tarafından
Üzerini bez ile ört at fırına hiç bir şey olmaz canım
0 oy
tarafından
Fırının kapağını sabaha kadar açma hava almadan içinde kalıncada bozulmuyor 
0 oy
(187,462 puan) tarafından
Ye sen yeeee 285 kilo olcan yakinda
0 oy
(5,483 puan) tarafından
Canım bulunduğun yere bağlı, mesela antalyadayım ben dışarı koysam bozulur, o yüzden dolapda muhafaza ediyorum ne yaparsam

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 399 göst.
15 Temmuz 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Balböceğim (229 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 564 göst.
2 Şubat 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Bol gunesli gunler (1,500 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 449 göst.
18 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Nisan89 (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 616 göst.
2 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Evlat_hasretii (36 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...