Benimki bundan canım çok kullanışlı. Biberon koyma yerleri de folyolu sıcak tutuyor.
Elele markası benimkinin çok emmnun kaldım içinde eksta ürünelrde vardı resimdeki ürünelr yani birde bebek arabasına asmak için askıları var
Çok memnunum
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın