0 oy
577 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar çalışıyorum ben ve bebeğim 8 aylık oglenleyin iş yerinde sütümü sağiyorum buzdolabı var biberonla ağzı kapalı şekilde buzdolabına bırakıyorum akşam işten çıkarken anneme bırakıyorum sütü ertesi gün de annem bebeğime veriyo merak ettiğim erkek benim çalıştigim yerde 6 erkek var acaba günah oluyo mudür ya buzdolabıni gün içinde illa ki açan oluyordur buzdolabınew sadece soğuk su ve kola var o yüzden gözle de görünüyo 

2 Cevaplar

0 oy
(588 puan) tarafından
Yok canm sanmam 
-Reklam-
0 oy
(19,323 puan) tarafından

Niye günah olsun , süt sonuçta :angel:

tarafından
Ay ne bilem geçen arkadaşıma demiştim sakla onu gizle VS dedi de ayıp değil günah değil anayım ben herkes biliyor dedim sorna da merak ettim
(19,323 puan) tarafından
Yok canım belki nazar değer falan diye demiştir ama günah olacağını sanmam.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 155 göst.
15 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 193 göst.
16 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Rabiaaaax (232 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 669 göst.
2 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 254 göst.
8 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,756 soru

24,673,410 cevap

367,400 kullanıcı

...