Kocanizin ismin telefona ne kayd etdiniz? Ben
Kocammm
Oda beni nefesimmmm
Namütenahi diye kayıtlı bende :)
Eşim.diye kayitli
Beni sinirlendirince maymuncuk
Ismiyle kayıtlı
Sevdiceğim diye kayıtlı
Tanıdığım günden beri Kıymetlim
yarim
Diye kayıtlı
Kıymetlim ilk günden beri
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın