Dogalgaz kullanıyoruz biz. Herkesin evi bir mi sen belki zahmetli yemek yapıyorsun çok gidiyor bu kadar sorun etmesi tuhaf hem senede 1 tüp de hiç kullanmasın daha iyi
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın