Kizlar selam. Bebeğim 1.5 aylik kalça usg cekildi. Guzel dedi ama bir ay boyunca cift kat bez tak kalça gelişimi daha iyi olur dedi doktor. Bende bi sorunmu var sonuçta o yuzden mi bole yapmalıyım dedim. Hayir sorun yok dedi kalca gelişimidaha gzl olur dedi. Doktoru böyle soleyen varmi hic yoksa bi banami soyledi acaba
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın