Benimde 43 gün kaldı herseyimiz bitti sayılır çok şükür sadece beklemedeyiz ne olur ne olmaz bu işler erken davranmak lazım Karnım çünkü birden aşağıya indi korkuyorum erken dogrurum die valla
Sonnnnnn 56 gün ee oda son günler sayılır
Son 35 gun sancilarim gelip gidiyo ama duzenli degil son zamanlarda olan yalanci sancilar geliyo kandiriyo beni oglusum daha hazirlkklarimda tam degil banada zaman cabuk geciyo
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın