İnş devamı gelir ya bugün gramı 477 den 445 e düştü dedi ablam çok mutlu oldum ya borç harç var yastaydık altın yüzünden
2 gün daha yüksek kalsaydı iyiydi eylülde bozdurup okula kayıt yapacaktık başka elimizde para yok
1,512,399 soru
24,668,626 cevap
367,134 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın