Kızlar 444 17 88 ı arıyorum açmıyorlar demiştim ya. Actilar sonunda .
Para ödemesi yoktur dediler. Herkes alıyor ben neden alamıyorum ki:=(
Çok enteresan bu pandemi parasi olayı.
Bir kez başvurdum hemen cıktı.
Ikinciye başvurmadgm halde cıktı geçen.
Sigortalı ve calisan biriyim aslında
1,512,525 soru
24,670,356 cevap
367,217 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın