Ilk kizimda almistim 2 tane nene sutyeni gibi bez oluyor zaten ama asiri rahat ve kullanisli bence tavsiye ederim kesinlikle ben sonradan gogus ucu belli oluyor diye giymedim bide hep sutum akiyordu islaniyordu bez diye cabuk geciyordu bide tisorte falan ama meğer göğüs kedi diye bisey varmış cahillik tabi bu kızımda günlük hayatta devamlı onlardan kullanmayı düşünüyorum
1,512,727 soru
24,672,965 cevap
367,374 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın