Normal doğum da patadanak gecmiyo ki kuzum yine ağrılar oluyo ikisinin ağrısı da olur doğum sonuçta inşallah geçer ağrıların kısa sürede
Kim dedi sana agrimiycak diye
Bnde sezaryen olduktan sonra kuzenlerime fln dedim hani zor değildi lan kandrmşsnz bni diye çok fenaydım of of
1,512,564 soru
24,670,885 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın