Canim salağın tekiydi zaten konuşması falan gece 2 kez aradım açmayınca yattım sabah 5 de aramış ***** bende biraz önce geri dönüş yaptım bana diyorki gece çalıştığım için arayamadim numaramı kimden aldın dedi bende kimseden almadım bi yanlışlık olmuş dedim kapattim
Senin adına çok üzgünüm bence konuşma bile aldattığı kişinin adını mı koyacakmış çocuğuna yazıklar olsun
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın