Bizimki hiçbirini almadı. Wee biberonla wee emzik kullanır. 1 yaşı geçtik hala 6 aylık şeyleri kullanır yaramazım
1,512,609 soru
24,671,271 cevap
367,275 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın