Bnmde çok küçük iki doğum yaptım büyür dedim yok aynı sütyen gitmeyince dün duz duruyor
Ne güzel işte küçüktür. Benim gögüslerim büyük. Bende küçültme şansım olsa keşke diyorum
Bacim keske verilsede ben sana versem ayy bende kucukistiyirummmmmmmmmmmmmm duyhn sesimiii
Heee banada diklestirmr lazim
Dur bi post açam kiz
Netten bak egzersizler var bitki caylari var verme gibi durum olsa da sana versem yarısıni
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın