0 oy
576 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

SAKA SAKA KIZIMI UYUTACAM KAHVE YAPACAM AMA DISIMI CEKTIRDIM NASIL ICECEM BILMIYOM:D

notu ile kapatıldı: Böle postlar yasak

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hmmmmmmmmmmnnnnnnnn
-Reklam-
0 oy
(874 puan) tarafından

Bende bir kere kanal tedavisi yaptım eve gelirken bimden çikolata alıp yedim :D

tarafından
Hhah kiz ac acina gittim valla aciktim en iyisi kahve yapip icim dedim kanal tedavisi cok kotu ya doktor yapalim dedi cektiririm yine yapmam dedim
(874 puan) tarafından
Her iki işlemde de uyuşturuyorlar zaten sen bişey hissetmiyorsun ki
tarafından
Sonrasi bende cok agri yapti canim ikincide yine baya agrim oldu en son cektirdim
(874 puan) tarafından
Anladım canım geçmiş olsun
tarafından
Sagol kuzum
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Geldim güle güle yazmaya :D 

tarafından
Hahahh biride gitme yazmamis bee uzgun emojiii
0 oy
(187,419 puan) tarafından
Terlik geliyoooooooooooo
tarafından
Hahahh terlik aciyoo kizzz
0 oy
tarafından

Ağzını yukarı doğru aç boğazına doğru dök iyi yöntem:D

tarafından
Iyi yontem ama bogazim yanar kizz:))
tarafından
Ahahah vallah yapacak bsy yok
0 oy
tarafından
Gile gule demek icin gelmistim
tarafından
Kiz bana gitme diyen yokmus laa sevilmiuom mu acepp
tarafından
Tanimiyorum ki fazla :D ama kal kal
0 oy
(1,037 puan) tarafından
Geçmiş olsun :)

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,268 göst.
12 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 704 göst.
15 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Eso han (120 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 354 göst.
0 oy
0 cevap 141 göst.

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...