Babam sürekli bıyıklarını al kızım derdi şakadan çok kötü oluyo. Güneşe çıkarken mutlaka güneş kremi sür canım. Ben 4 senedir geçsin diye bekliyorum. Tabi hamilelik lekesi diyip geçmesini bekliyordum. Ama korumayınca geçmiyor. Bir gün bile unutma kremi sürmeyi
Doğumdan sonra geçer ya takma fazla hamileliğinjn tadını çıkar
Benimde hamilelkkte burnumun ustunde oldu gecmedi hala 4 ay oldu nerdeyse
1,512,404 soru
24,668,696 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın