Tavsiye ederim
Mac ve Maybelline öneririm canım
extreme yi tavsiye ederim canım güzel hacim eriyor kıvıriyor çok memnunum 3 yıldır kullaniyorum ben
Maskaradan yuzu gulmeyen bir insanim kabullendim artik sorun benim kirpiklerimde
Uzun zamandır bunu kullanıyorum canım tavsiye ederim.
Kesinlikle bu senelerdir vazgeçemediğim tek şey düz kirpiklerim var çok güzel kıvırıyor, hafif ve çıkarması da kolay
Bir sürü var ama en çok sevip kullandıklarım bunlar
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın