Kayınvalidemlerin ev boyanıyor bizde kızçemle bi odaya tıkıldık çok sıkıldım. Mama saatimiz geldi oda imkanlarıyla hazırladım afiyet olsun kızçeme siz napıyosunuzz
Afiyet olsun bende çay iciyoreee
Kızımın
Bahçede oturuyoree
1,512,455 soru
24,669,346 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın