Buraya biri bir post açsa direk muhalefet olup artilanmasi yeni moda mı bu aralar sürekli postların altında böyle şeyler görüyorum bu muhaliflik yüzünden post açasınız iyi ki geliyor yani
Not:tartışmaya açık post değil.
Şey artık herkes puan için artı veriyor çünkü artı vermek puan kazandırıyor
1,512,497 soru
24,669,994 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın