Askeri personel esim. Ise basladiginda borcla basladik zaten biriktirdigimizide yedik valla. Uc bes kurus koyuyoruz sonra yine borc cikiyor para gidiyor suan sifira sifiriz hatta maasta icerden gidiyoruz
Ben azeriyim ewim bi petrol wirketinde calisiyo daha dogrusu yeni bawladi iwe wimdiye kadar oranin okulunu okudu. Para biriktirib arabayi deyiwtirmek yeni ev almak sonra onu kiraya vermek gibi planlarim var)))) zaten ben bu pintilikle hepsini yaparim kendjme guvenjm sonsuz)))) pinti deyilim tutumluyum(teselli)
1,512,256 soru
24,666,879 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın