0 oy
937 göst.
Diğer kategorisinde (61 puan) tarafından

:(dun 11.30 da doğum yaptım  bebeğimi hala getrmediler giidip gördüm Kuveyzdee dün biraz önce hemşirelerii geldi saat 9 da doktoru sonuçlarını görüp karar vercekmis lütfen dua edin bebeğime solunum yolu enfeksiyonu varmış dediler Akşama doğru düzelmişti emme duyusu yokkmus alıştırmaya çalışıyorlar dün gece sagdim sütü içmiş çok şükür saat 9zu bekliyorum doktor gelip artık versin bebeğimi :(( çok üzülüyorum :( gecden beri uyku uyuamadim 

Yan onadan bebek sesi geliyor icim parçalanıyor 


21 Cevaplar

0 oy
tarafından
Rabbim şifasını versin inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 290 göst.
0 oy
1 cevap 207 göst.
28 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hll (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 444 göst.
22 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 970 göst.

Kategoriler


1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...