Bide bordolu var 2 tane aynı model,onları yeni yikadigim için sermedim henuz
Benimki de bunlardan annemle almıştık ama halim yünlü olduğu için kayıyor cekistirmekten bıktım aldığımaa bin pişmanım
Aman kayanlardan almada . Beni bıktırdı cekiştirmekten.
Valla canım ikiside kayıyor anneminki dijital olandan birde çok pamuklaniyor tiftikleniyor
Benimki diğerinden her ikiside kayıyor bende de simetri hastalığı var çok fazla kullanamyorum
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın