Kaçtık marifetmis gibi böyle kursağında kaldı iste q
Gacdik kusagim olmadi ki
Abim bağlamıştı sarılıp cok ağlamıştım
Hiç kimse :((((
Erkek kardeşim bağladı canm aglamadi ama o yüzden bende ağlamadım ben yanındayım ağlama sakın diyor bide ya
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın