De facto dan aldım kısa giyince iyice göbüş den kaldırıyor çok rhat ettim deneyince bunu aldım
En kötüsü benim canım post açmıştım belki gördünüz . Ben bayramlık aldım ama kargo lanet şey yanlış kargo getirdiler içinden turşu erik falan çıktı. Neyse kargoyu geri yolladım bu seferde benim paketimi kaybetmişler daha bulamadılar.. insallah bulurlarsa tunik aldım ben onu giycem çocuğu emziriyorum o yüzden elbise falan giyme şansım yok
1,512,174 soru
24,665,886 cevap
366,974 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın