Iyimisin abla giii
Bu neyin kafası çay satıb anneme veriyordum ahh
5 yasndaydım
Oyun oynardım mesaıye bıle kalırdım
Sifir
Çocuktum
Hahaahah
1,512,676 soru
24,672,175 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın