Afiyet olsun canım harika gozukuyor
Afiyet olsun canım ben şekersiz içmiştim ekşi sevdiğim için öyle tadı daha hoştu
1,512,432 soru
24,669,047 cevap
367,158 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın