Isim kotu degil de benim hep sevmedigim insanlarda oldugu icin hic sevmiyorum begenemiyorum.
Bayılırım ❤❤❤❤❤
Çok güzel çok beğendiğim isimlerden
Güzel.
Lamia ismini daha çok beğeniyorum ama.
1,512,525 soru
24,670,356 cevap
367,217 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın